luni, 3 mai 2010

Primavara de acasa

M-am intors de pe meleaguri indepartate unde nu ma gandeam sa mai ajung foarte curand.
Dar vorba aceea, "n-aduce anul ce aduce ceasul", este cat se poate de adevarata.
Mi-a fost dor de casa mea. Mai ales cand admiram casele de-acolo, vechi dar bine intretinute, cu verande cu balansoare comode. 
Mi-a fost dor de strada mea cu gropi in asfalt si caini vagabonzi. Mai ales cand mergeam pe strazi curate strajuite de case albe si gazoane verzi ca smaraldul.
Mi-a fost dor de ai mei, atunci cand toti din jurul meu se straduiau sa ma faca sa uit ca sunt departe de casa.
Mi-a fost dor de orasul meu, cu intersectii aglomerate si zgomotoase, cu aer irespirabil. Mai ales cand conduceam pe drumuri netede taiate prin mijlocul padurilor nesfarsite de pini.
M-am intors acasa si primavara m-a primit cu bratele deschise.

Bine v-am regasit. Mi-a fost dor de voi.

Un comentariu: