luni, 8 martie 2010

8 martie


Ninge abundent. Iar avem cod galben de ninsoare si viscol pentru sudul tarii.
Este cel putin al doilea an cand ninge abundent de 8 martie. Un an mi-l amintesc eu bine, eram tanara si nelinistita si inotam prin nameti spre restaurantul Perla din Dorobanti, unde ne intalneam vreo 8 femei, toate dornice de dans si voie buna in cinstea zilei lor comune. Pentru cele nascute de foarte putin timp precizez ca pe vremea aia asa ne distram, noi fetele :) Alegeam un restaurant cu orchestra / formatie / muzica live, si musai cu ring de dans si faceam rezervare pentru 8 martie inca de prin februarie. Grupul doritoarelor de distractie era mare si eterogen: mame, fiice, matusi, colege de birou, vecine, prietene, prietenele prietenelor. Distractia era cu atat mai grozava cu cat ne strangeam mai multe. Mi-aduc aminte de cateva restaurante unde ne-am distrat pe cinste ani la randul: Dunarea (nu mai exista, acum e cazino), Salonul Spaniol unde cantau Elena Carstea si Cornel Varban (nu mai exista, nu imi dau bine seama ce mai e in locul lui), Perla (exista, ba chiar are acelasi responsabil sau “sef de sala”).Este incredibil cat de bine se distrau “fetele” intre ele, pe ritmurile orchestrei cuprinsa si ea de frenezie. Fetele aveau varste cuprinse intre 18 si 60 de ani. Orice barbat care intra pe usa restaurantului fie din greseala, fie sa isi caute perechea prea dornica de distractie era primit cu urale, unii chiar erau luati pe sus si adusi in ringul de dans. Se dansa non-stop, orchestra nu mai prididea cu incurajarile si urarile speciale de ziua femeii. Eu una ma distram grozav. Absenta barbatilor ne facea pe toate mai putin atente la sarmul personal si mai dornice de distractie si de joaca, asa, ca intre noi fetele.
Acum, restaurantele unde poti asculta muzica live si dansa sunt extrem de putine (oare de ce, chiar asa?) iar grupurile care fac rezervari de 8 martie sunt mixte iar distractia parca nu mai e atat de speciala. Sau mi se pare mie.

La multi ani, fetelor! Distractie frumoasa alaturi de cei dragi.

*fotografia este luata de aici unde este si un scurt istoric al acestei zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu