joi, 14 ianuarie 2010

Precizari necesare

Nu, n-am uitat ca mi-am facut un blog. Nici ca ar trebui sa scriu in el ceva, odata ce l-am facut. Insa la gandul ca blogul meu este (foarte) necunoscut, neaccesat, nevizitat (saracu' de el) - si asta si pentru ca inca nu mi-am propus sa fac ceva in sensul asta - imi permit luxul sa scriu rar, atunci cand am inspiratie sau cand imi vine in minte o tema interesanta.
Asadar, pentru aceia dintre voi care - prieteni dragi, va multumesc :) - mai intrati din cand cand in cand pe aici sa vedeti ce s-a mai intamplat, declar sus si tare si raspicat: blogul acesta nu a fost parasit ba, din contra, in 2010 va fi plin de ganduri si de povestiri care mai de care mai placut surprinzatoare.
So,"the best is yet to come".

4 comentarii:

  1. Paaaiii, asa ma gandeam si eu! :)
    Bafta multa si un an in care sa dai peste lucruri frumoase si interesante care sa te inspire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu conteaza cat e de accesat, vizitat, cunoscut... important e sa fie pentru tine un coltisor de liniste, vizitele vin ele, in timp. :) Si constat ca e foarte relaxant la tine, inclusiv pe la bucatarie. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit Adina, si iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Sper sa mai treci pe aici si sa te simti la fel de bine cum ma simt eu la tine ..

    RăspundețiȘtergere