joi, 24 martie 2011

Inca putem fi mandri

Intrerupem aceasta indelungata si motivata tacere pentru a-i multumi lui Bogdan.

Bogdan Ota. Ii multumim ca datorita unora ca el mai putem fi cateodata mandri ca suntem romani. Povestea lui spusa modest si frumos este o poveste tulburatoare ca si muzica lui.

Iti multumim Bogdan ca existi. Si ii multumim sefului tau norvegian care te-a incurajat si sustinut sa iti indeplinesti visul, asa cum romanii tai nu au stiut sa o faca. Succes Bogdan, s-ajungi unde iti visezi!

6 comentarii:

  1. Foarte frumos... :)

    Ce mai faci, Ludmila? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresionant,da.

    Ludmila isi piaptana cozile, langa samovar, in asteptarea unor vremuri mai bune :) Serios, acum: astept, cum stii. Rezultate bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. O să fie, ţin pumnii.

    Eu m-am ales cu o viroză, la spartul iernii...

    Te-am căutat pe FB, toată planeta e pe FB... Îţi dădusem un mail, să ne împrietenim cică.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuia sa fii si tu in trend :) sfarsit de iarna fara viroza nu se poate
    Sunt pe FB pentru ca m-am inregistrat cu naivitate acum cativa ani :( si nu imi place deloc ca e ca fosta securitate :) dar n-am ce face, e cum zici tu, toata planeta e acolo. O sa reintru totusi si o sa ne vedem si pe acolo.

    Vine primavara. Simti? Poate ne vedem saptamana viitoare la cafea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici mie nu îmi place pe fb, m-am înrolat cu un scop... care momentan e în adormire...

    În clipa asta doar văd primăvara pe geam, dar ştiu că e acolo. :) Da, dacă se încălzeşte cu adevărat, cafea să fie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum ramane de vazut de cand e plecat omul in Norvegia...ca daca e de 10 ani plecat si prin tara nu s'a "lipit" de nimic, iar talentul lui s'a cultivat mai mult dupa ce a plecat...
    Oricum ramane o figura si un sensibil acest Bogdan, bravo lui si sefului sustinator !!

    RăspundețiȘtergere